Zasady wysyłki sklepu internetowego i-look.pl

Wysyłka następuje po otrzymaniu przez Firmę potwierdzenia o wpłacie na konto nie później niż w terminie 2 dni roboczych. 
W opisie transakcji prosimy podać numer zamówienia.
Wysyłka paczki zostanie potwierdzona osobnym mailem.

Podczas składania zamówienia w naszym sklepie prosimy o  wybranie  jednej z trzech dostępnych form płatności:
  •  przelew na konto sklepu PKO BP 43 1020 1169 0000 8202 0195 6572  oraz podać tytuł zapłaty w postaci: zamówienie numer xxx.
  • system "za pobraniem"
 Zamówiony produkt wysyłamy zgodnie z życzeniem Klienta:
  • PACZKOMAT Inpost - 11 pln brutto
  • Kurierem – 10.00 pln brutto
  • Kurierem "za pobraniem" -13.00 pln brutto
Opłata za przesyłkę doliczana jest automatycznie do ceny  zakupów. 

Przesyłki kurierskie docierają do Klienta w ciągu jednego dnia przy uwzględnieniu tylko dni roboczych dla zamówień złożonych do godz.13:00 dnia poprzedniego.

Wszystkie produkty są solidnie zapakowane i zabezpieczone, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy dowód zakupu, paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.
 
Dowód zakupu jest dokumentem niezbędnym w razie zwrotu lub reklamacji towaru. 

Każdy klient ma prawo odmówić odbioru paczki gdy dostrzeże ślady wskazujące na ingerencję osób trzecich w zawartość przesyłki (znacznie naruszona taśma bezpieczeństwa lub opakowanie), w tym przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt pod numerem
TEL.509 742 943 LUB TEL.790 890 780